...

 2009.11.12. 14:19

 Hazaértem…

 

…a szobám ugyanolyan, mint eddig. Meleg van, ablakot kell nyitnom rögtön. Az ágyam megágyazva, néhány sebtében otthagyott ruhadarab hever rajta. A mamuszom a helyén vár. Az íróasztalomon viszonylagos rend, csak a mindennaposan használt cuccaim foglalnak némi helyet, csakúgy, mint eddig.

Aztán lassan…

…lassan…

…észreveszem a különbségeket…

A kézilabda az asztal alatt… igen, amikor Frankfurtban sorban álltunk érte… és az aláírt papírka is ott feszül az ajtómra ragasztva.

A sálam az asztalon, amit te hordtál az utóbbi napokban. Kicsit mintha TE illatod lenne.

A pólóm az ágyon, amiben aludtál… határozottan TE illata van…

A pálinka sem tűnt el, amit hoztál, kacérkodik velem a polcról…

A rózsaszín esernyőm, amit EGYÜTT vettünk…

Az üres polc a szekrényemben, ahol a Te cuccaid voltak…

A mosatlan kanál, amivel utoljára Te ettél…

 

… az a szörnyű… szörnyű hiányérzet…

 

Igen, mégiscsak itt voltál. Nem álom volt…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22:09, 11.11.2009

A bejegyzés trackback címe:

https://cukorhal.blog.hu/api/trackback/id/tr81520218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Klau 2009.11.13. 17:22:02

Hát ezt megkönnyeztem:)

Boccs Terence 2009.11.13. 18:14:14

ez annyira szép volt!!
amúgy meg áttudom érezni teljes mértékben...jó volt kint veled!!!!

cukorhal 2009.11.14. 13:45:12

Ezt rögtön akkor irtam, mikor hazaértem, de már az egész vonatút alatt érett, így hát ki kellett írnom magamból... de nyugi, csak egy napig nyüszögtem, utána vissza a normál kerékvágásba a többiek meg is jegyezték, h milyen jól viselem a dolgot...:)
Amúgy Kajci én is megkönnyeztem!:)
Ja, holnap írok neked is meg a Katának is emilt, mert végre lesz rá időm... remélem nem kiabáltam el...:)
süti beállítások módosítása