Vissza a régi kerékvágásba

 2009.11.14. 13:55

 Juhhhúúúúúúúú!!!!!!!!!!!

Képzeljétek, még egy órája sincs, hogy túléltem az első kiselőadásomat! Ja meg a többiek is túlélték...:) Tök cukik voltak, mert az értékelő lapokra (névtelenül mindenkinek kell értékelni a kiselőadásokat) olyanokat írtak, h tök jól összeszedtem a dolgokat, meg jó, hogy szabadon beszéltem, meg ilyenek.. kis cukik. Persze a végére odaírtam magyarul is, hogy "Köszönöm a figyelmet", na hát láttam, hogy az is sikert aratott.... A tanárnő is rendes volt, nem kaptam tőle se konkrét kritikát. Szóval a nap hátralévő részében ellazulva bambulok a többiek előadásán...:) (Most épp ebédszünet van.)

A mérlegem: egy megvan, maradt kettő....:)

U.i.: ígérem lassan kaptok "normális" bejegyzést is.:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cukorhal.blog.hu/api/trackback/id/tr911524628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása