Katjes-jes-jes-jes

 2009.11.19. 13:01

Helloooo Mindenki!

Hatalmas lépéseket tettem a mai napon…

Kb. egy órával ezelőtt megvilágosodtam és eme folyamat eredményeként már tudom, hogy a „Katjes”, tudjátok, a gumicukormárka, nem mást jelent, mint kiscicát hollandul… de ahogy erre rájöttem… uhh, nagyon jó vagyok ma….

Kb. három órával ezelőtt megelégeltem a megelégelhetőt, és kiírtam a WC-ben, hogy a WC kefe nem kiállítási tárgy, szabad használni… (Remélem a hűtőről még emlékezni fognak az írásomra….)

Kb. 6 órával ezelőtt megvettem a buszjegyemet haza, az internet segítségével. December 20.-a, déli 12 óra az érkezésem ideje, már rettenetesen várom.

Kb. 7 órával ezelőtt elmentem a Stadtbüro-ba (Okmányiroda???!?), és a minap kapott felszólító levélnek eleget téve, a már egyszer a földszinti irodában bemutatott papírkáimat szépen bemutattam az első emeleti irodában is, csak hogy egy újabb itt-tartózkodásomat helyeslő és engedélyező irománnyal gazdagodjak…

Kb. 8 órával ezelőtt végre aláírattam kedves Herr Kumpf-val néhány hivatalos papírt, ami a felvett óráimat taglalja. Holnap végre (2 hetes késéssel) elfaxolhatom Pécsre… remélem.

(A két hetes késés: akivel először alá akartam íratni, őt másfél hétig hajkurásztam… kedden meglett, kiderült, hogy nem vele, hanem a szemben lévő iroda tulajától kell szignót szereznem… aki a helyén is volt, igen, oda tényleg az ő aláírása kellene, de mégsem, mert ebben az esetben hiába van két csík megadva, elég csak a Herr Kumpf autógrammja… Bezzeg ha a kört vele kezdtem volna…)

Kb. 9 órával ezelőtt nekiindultam, hogy felfedezzem GYALOG a várost, és megtaláljam végre azt a bizonyos „rövidebb utat”, ami idáig csak a fantáziámban létezett. Némi kóválygás után meg is lett, nagy „jéééé ide lyukadtam ki” megvilágosodással. Eközben felfedeztem, hogy a Moccachino forrócsoki és KV keveréke. Nyami. J

 

Kb. 2 órával később remélem szintén nagy (tánc)lépéseket teszek, egy drumandbass buli keretében…J

 

19:41, 18.11.2009

 

Ui1: Nem voltam bulizni...

Ui2: Valaki levette a fürdőben a frappáns kis feliratomat... Csak kerüljön a kezem közé!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://cukorhal.blog.hu/api/trackback/id/tr521536580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

másikkata 2009.11.25. 07:31:30

www.youtube.com/watch?v=k7iCfPp0Klk

...ééés kívánok néked nagyon sok boldog nééévnapot:)

cukorhal 2009.11.25. 17:23:46

@másikkata: Hát köszönöm, igazán kedves vagy...:))))
Nagyon tetszik az ajándék!!!!:)
süti beállítások módosítása