The show must go on

 2010.01.20. 12:02

Lehet túl sok KV-t ittam. Vagy a sok saláta az oka. Vagy egyszerűen csak a sok ücsörgés? Semmittevés? A kihagyott Péterfybori-koncert?

Minden esetre második tini-koromat élem…. 3 nap alatt 4 buli… Büszke vagyok magamra. Meg a „harmadik” Kata is…

Eddig ő könyörgött mindig, hogy menjünk ide-oda-amoda, most én nem bírok magammal.:)

Csütörtökön „Wilkommen-party”-val indult a szériám. A Schwarz-weiss-ban volt, nem kellett messzire mennem… nagyon jó volt, az első „Szenes” bulim Németországban. Zárás után még a közelben lévő „Trauma”-ba is sikerült elvergődni…J

Péntek, szokásos „konyha-buli”. Mindig megállapítjuk, hogy ezek a legjobbak…

Az alapelv: sok jó ember kis helyen is elfér, és kis helyen is hangos.:) Azt hiszem, tökélyre fejlesztettük a dolgot. Éjfél után Nachtsalon, csak hogy a bejegyzésben még eggyel több marburgi szórakozóhely neve szerepeljen. Sajnos viszont a német bulikat nem tudom megszokni. Ha nem a „mindenkiismeripop” alias „rádióegyeszene” megy, akkor vagy az eredetileg bulizásra serkentő, az én fülemnek azonban katonai indulónak tetsző német „mostaztánihajcsuhaj” (tucc tucc zene, sok kiabálással… igenigen, jó öreg Scooter barátunk és társai) szól, vagy egyszerűen a „gépzajra” ráfogott „szeletelős” „ZENE” (?!?!?!?). Pénteken az utóbbit sikerült kifogni. Egy óra után megfájdult a fejem és szomjaztam egy kis Erik Sumot…. Vagy Kispált…

Jut is eszembe… az Eu-val (made in Italy) KISPÁLT nekelTÜNK. Kedvence a „Tiszai pu.” és a „Csillag vagy fecske”. Mondtam én, hogy jó arc…J

Szombaton a Schloss-ban volt buli, az ott lakók szervezték, elvileg azért, hogy keressenek egy kis pénzt, de én azt is el tudom képzelni, hogy a kis teológus-mókusfejükkel már marhára unták magukat. A Kata és a facebook-meghívósdi co-produkciójának köszönhetően kicsiny és igencsak szolid, csöndes Erasmus-társaságunk is képviseltette magát. Így persze csoda, hogy jó buli volt?:) A zenét a Kata „weltberühmt” DJ-pasija szolgáltatta. Mivel a srác a „szeletelős” irányzatot erősíti (Istenem ezek a németek annyira nem konyítanak a zenéhez), viszont az egy ilyen party-ban az nem vállalható, így a zene a Kata „rádióegyes” repertoárjára épült. Szerencsére.

Sajnos nekem és az Eu-nak egy kis időre le kellett lépnünk, ugyanis az Eri (sajnos még csak plátói) szívszerelme is éppen szombat este tartott WG-party-t (házibuli) és megígértük az Erinek, hogy tartjuk benne a lelket. Így is volt. Szegény lánynak nagyobb szüksége volt az ÉN határozottságomra, mint gondoltam. Viszont így se jutottunk sokra, az a srác szerintem agyilag egy papucsállatka szintjén van. Igen, a papucs-állatka név most, hogy belegondolok, még találóbb, mint elsőre hittem…J Szóval reménytelen. Előbb-utóbb szegény Eri is észreveszi…

 

Miért ilyen nehéz ez egyébként?

Aki szeret, és kapcsolatban van, az azt kívánja, hogy bár ne lenne, bár ne szeretné és bár ne nézne el neki mindent… nem boldog.

Aki szeret és viszontszeretik, nem lehet kapcsolatban, mert a rohanó idő és majd nem sokkal később a távolság is közéjük áll… nem boldog.

Aki szeret, de nem szeretik viszont, csak reménykedik, mindent megtesz és szintén nem boldog.

 

Vagy kiváltságosnak, vagy szinglinek kell lenni. Bár a szingli is előbb-utóbb kiváltságos szeretne lenni…

 

„Nur einmal zu schaffen…. Die Liebe zu finden”   -  Eri

                       

A szívem szakad meg értük… mind a hármukért.

A buli viszont ma folytatódik, a Kata két magyar barátnőjének támogatásával…

…és reméljük, ma senki nem lesz pasi miatt szomorú.

The show must go on.:) 

A bejegyzés trackback címe:

https://cukorhal.blog.hu/api/trackback/id/tr561687236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása