Frankfurt

 2009.10.11. 13:13

 Helló Mindenki!!!!!

 

Ma két élményemet kell megosztanom veletek:

Az első: tegnap moziban voltunk. Szörnyű volt. Először is, a kvázi diák mivoltomat igazoló kártyával nem jár a moziban kedvezmény este és hétvégén. Így a jegy majd’ 7 euro volt (aki meri, számoljon utána). Mindegy, a kasszánál már nem mondhattuk, hogy „ja bocs, akkor mégse”, így megvettük. Egy amcsi komcsira (uhhhh) vettünk jegyet, a Grace-klinikás csajszi játszik benne, amolyan egyszer nézhetős, happy end-es kategória. Röpködtek a poénok, olyan gyorsan, hogy a felét nem értettük.  Mivel tele volt a mozi, így annyira elől ültünk, hogy a látómezőnkbe nem fért bele egyszerre az egész mozivászon, így a fele filmet nem láttuk. Akárhogyan is számolom, 7 euro egy csak félig látott-hallott (értett) filmért, hát khm… Jaaaaa, a legjobbat majdnem kifelejtettem. Hosszas vonakodás után rászántuk magunkat a kívánatos, de szintén méregdrága pattogatott kukoricára… namost a németek a kukoricát ééé – most figyelj (Barney S. J) – desen eszik. Legalábbis mi úgy kaptuk. (De annyira azért bízom a német tudásomban, hogy tudjam, nem úgy kértem.) Szóval ennek is csak a felét bírtam megenni, az összesen fele élmény mindenből, egész áron. Jessz.

Viszont ma elutaztunk négyen (két magyar csajszi és egy görög) Frankurtba, ami nagyon jó volt. Nekem már ott baromira tetszett a dolog, hogy egy árva centet nem kellett az utazásért fizetnünk (leszámítva azt a 180 eurot, amit az erre feljogosító papírfecniért kiköhögtem). Alig egy óra alatt a nagyvárosban voltunk, és bár az elején esett az eső, mégis marha jól szórakoztunk. Fényképeztünk össze vissza, Eri a görög csaj lépten-nyomon útbaigazítást kért, röviden: nyomtuk a turista üzemmódot ezerrel. A háromszintes H&M-ben eltöltöttünk kb. fél órát, ja és persze csak az nem vásárolt, aki eredetileg be akart menni (sajnos az nem én voltam). Megnéztünk néhány Platz-ot, Kirche-t, Dom-ot, ettünk Bratwurstot (menő stílusban curry-vel) egy piacon. Baromira bejön, hogy a sok shoppingoló sznob a szatyraival leül egy sörpadra és lényegében sültkolbászt ebédel. Kb. olyan abszurd és ambivalens, mint maga Frankfurt. A rég stílusú tipikus német épületek, különböző méretű templomok és a hatalmas üveg felhőkarcolók jól megférnek egymás mellett (mögött). Rengeteg fényképet készítettünk, ezekkel terveim szerint el is árasztom a facebook-ot. Külön szót érdemel Eri, a görög csajszi, aki egy belevaló tündér, utánozhatatlan akcentussal és közvetlen stílussal (engem megjelenésében és természetében leginkább a Szakály Csillára emlékeztet). Vele végigpofáztuk és végigökörködtük az egész utat, és neki köszönhetően a reggeli magányosság és „hazaakarokmenni, sokvanméghátra” érzésemből egész hamar kigyógyultam. Ja és neki köszönhetően ittam Chai Tea Latte-t, ami egy fahéj-szegfűszeg izű tea tejjel. Isteni!!!!!!!!!

 

Holnap Eri-vel bevesszük a Lilla által már említett Elisabeth Marktot. Ez lényegében egy vásár-vidámpark keverék, küldetését tekintve ürügy a hangos zene bömböltetésére, villódzó fények, hizlaló kaják élvezésére. A pszichós mentoromtól próbáltam kideríteni, hogy mégis mi az apropó, de ő kivágta magát annyival, hogy a marburgiak mindig megtalálják az alkalmat az ünneplésre. Óóóó jeee, szóval nem jutottam közelebb.    

 

Ja, ami a pszichót illeti: az épület egy labirintus, a külföldiek közül úgy néz ki én vagyok az egyetlen pszichós (nem találtunk többet), Herr Kumpf-ot még nem láttam, mert nyaral (enyje), és még egy deka órát nem vettem fel. Ja és ahol le kell szállnom a buszról, hogy a sulihoz jussak, egy hatalmas H&M van… (Köszi Lilla, így hogy a fenébe kerüljem ki???:))

 

Még egy hír: a szomszédom nem halt meg, mert délután nem volt a cipője az ajtóban, reggel viszont még igen, ja meg ma találkoztam is vele. Szóval inkább reggeli akut süketségben szenved. Én viszont sajnos nem, érik, hogy ezt közöljem vele.

 

Remélem otthon minden gheerkerai (fonetikus angol, aki nem érti, az Orsit tessék kérdezniJ), nem szakadtok meg a teendőktől….

 

Katám, evakuálták már Pécset miattad???:)

 

Ferkóm, alig várom, hogy megmutassam neked Frankfurtot!!!!

… meg persze másnak is, aki veszi a lendületet és eljön idáig…!

 

Pussz!

 

Ui: Bakker úgy elmennék egy Quimby koncertre….

 

10.10.2009

 

 

 

Kiegészítés: Ferkóm, kérdezted, hogy milyen papírmunkákat kell(ett) elintézni, hát összeszedtem neked a főbb orientációs pontokat:

·         Az első hétre bérlet igénylés/vétel

·         Koleszbérleti szerződés megírása, díj, aukció befizetése

·         Bejelentkezés marburgi lakcímre a hivatalban (oda még egyszer vissza kell menni)

·         Biztosítás (mivel nekem van, annak elismertetése)

·         Menzakártya vétel, használat, a kultúrált kajához jutás bemutatása menzán

·         Német bankszámla nyitása, illetve nekem plussz kör Herr Pilz-nél (igen, Gomba ÚrJ), hogy a magyar-számlán lévő pénzemhez jussak… sikertelenül

·         180 euros diák-papírfecni igénylése, hozzájutás…

·         Internetes felhasználónév és jelszó regisztrálás

·         Fejtágító a kurzusfelvételről, egy bizonyos nyomtatvány kitöltéséről

 

Nagyjából ennyi jutott eszembe, de lehet, hogy van, amit kihagytam. Ezek a németek nem szarral gurigáznak!:)

 

 

 

(„Legalizáááld, legalizáááld, a borból a minőséget legalizáááááld”, épp ez szól…. „tokaj a tőkekirááááááály..” J)

A bejegyzés trackback címe:

https://cukorhal.blog.hu/api/trackback/id/tr171442376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zOrsi 2009.10.11. 20:23:35

Először is: hajrá Kata! Másodszor: megnéztem a faszbuk képeidet, tüzetesen... Nagyon teccenek! Csak így tovább ;)
Harmadszor: minden kóbor franciát lehet ám hozzám küldeni. Nem baj, ha látens majd én kezelésbe veszem...
Negyeccer: itthon is minden gheerceeray, bár nem voltam Pécsett, de csupa jó hírek érkeznek... kivéve, hogy beázott a szobám.
Sajnos a jövő héten vizsgázom, teljes a regresszió... csak egyet mondhatok: hajrá Kata! pusza

cukorhal 2009.10.12. 10:00:04

@zOrsi: HÁt erre sajnos csak egyet válaszolhatok: HAJRÁ ORSI!!!!
süti beállítások módosítása