deszarezagep

 2009.10.07. 11:51

Haliho mindenki!!!

Mar egy csomo mindent lirtam word-ben, hogy majd bemäsolom ide, es milyen jo lesz, de felejtsetek el... ez a gep amin netezni lehet egy tragedia.. se egy total commander, se egy sjatgep, ja es ha a faszbukot akarom megnyitni, kilep a mozillabol. Katasztrofa... 16.-a utan elvileg lesz netem a szallasom, a szomszedom csinaltat es nemi penzert közösködik velem. Addig marad a szenvedes ezen a szaron, mar ha hozzajutok egyaltalan...

Amugy minden rendben, jol elvagyok, bar kezdenek hianyozni a kevesbe felszines beszelgetesek... (itt meg mindenkivel csak ott tartunk). A legfuribb kommunikaciot ket spanyol csavoval nyomtuk, akik csak es kizarolag az anyanyelvükön tudnak. Mi magyarok (vagyunk paran, asszem heten) azert a foci nyelven "elbeszelgettünk" velük: Raul, Viva espanol, Madrid, Messi, es hasonlok hangzottak el, nagy örömüvöltösek közepette.. ja meg manu chao dalokat enekeltünk... azota mindig nagyon örülnek nekem, ha meglatnak..:)

A magyarok amugy jo fejek nagyon, hiaba kötelez a nemzetiseg...:) Meg a nev is, van meg egy Kata, ö a legjobb fej (azert Katam tee maradsz a numero uno!!!!)

A varos szep, de allandoan esik. Illetve most pont nem... Mar egyedül eltalaltam a szallasra (na jo, egyszer tettem egy felesleges kiteröt), ami nagy szo!

Pszichosokkal meg nem talalkoztam, a koordinatorral ma kellett volna, de irt egy emilt, h nem er ra, majd holnap... Ez van.

Mi van meg? Megkaptam en is a kuponfüzetet,a  Borka ältal ajänlott pamutzoknit tuti beszerzem!:) Ja meg ittam Berentzent... Es szarra vertek csocsoban..:) Ja a Schwarz-weiss gyönge hely a Szeneshez kepest..

 

Na majdnem elszallt a cucc amit irtam, ugyhogy inkabb el is küldöm... Pupu, irjatok!

A bejegyzés trackback címe:

https://cukorhal.blog.hu/api/trackback/id/tr141433716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a Lajos 2009.10.07. 16:28:35

Eloszor szolidaritok...nincs ekezet :)
Masodszor, ha lesz majd neted, akkor kotelezo lesz kepeket feltenned, ugyhogy szorgosan fotozzal... :)
Ja rajottem, h hogyan tudod kikuszobolni a "gepen nincsen tc es sajatgep" dolgot...
tedd fel a pendriveodra a totalcommandert ;)
ha nem megy majd szolj es segitek...na pusssz

Klau 2009.10.07. 18:28:22

szia katám!
Örülök h minden ok, már kezdtem aggodni hogy semmi hir cukorhalrol.
Itthon is minden ok, persze hiányzol ám!Nagyon. Mondjuk azért jo h üres szobánk:) legalább van helye másnak:)!
Na akkor további szép marburgozást!
Pussz!

másikkata 2009.10.07. 21:46:45

hát még szép, hogy nem cserélsz le egy harmadikkatára..:P itt is minden okés, feszes a tempó, suli, meló, nevtan, kuplungki-puhafék.. hiányzol már! jó legyél,pussz, éééés deutschland, deutschland über alles!:)

cukorhal 2009.10.09. 10:39:16

@Klau: Hát azért ez most fájt...:) Azt nem ám szétesik az ágyam a sok ... khm... mire visszaérek...:)

zOrsi 2009.10.11. 13:19:47

nah puszizlak Katák gyöngye!!!!
Remélem túl vagy már a kötelező szar napokon... és minden szép és jó. Biztosíthatlak, hogy mire haza jössz nemcsak az ágyad fog szétesni ;) :D. dehát legalább tunni fogod, hogy itthon is zajlott az élet! Ha ügyesen taktikázunk még az ablakok is újak lesznek... és akkor nagyon szíp lesz a lakás. (nah ez fura kanyar...) :D
Hiányzol Te és a deggerek is! Hajrá Kata!
süti beállítások módosítása