sulisuli

 2009.10.13. 12:30

Hello Mindenki!

 

Most nem sok mesélni valóm van, tegnap semmi izgalmas nem történt. Mindenki az első óráit kereste, kivéve engem, én még csak azzal szórakoztam, hogy kikeressem, mi érdekel… Némi vigasztalás, hogy a német webes felület – ahol a kurzusok vannak – szintén képes összeomlani. Mákomra viszont összefutottam azzal a krapekkal, aki engem fel tud tenni az órákra, megdumáltam vele, hogy ha kiderül mi a szitu, csak megírom neki a felvenni kívánt kurzusokat, ő meg majd felpakol rá, ha tud. Viszont, hogy ne érezzem magam szarul, hogy én nem voltam az egyetemen, bementem mégis, hogy megkeressem a német Révóbá, Herr Kumpf irodáját. Már voltam ott egyszer… ettől függetlenül nem találtam. Komolyan, az az épület még a mi „A” épületünknél is rosszabb, egy labirintus, kész katasztrófa. Pfff.

 

Megint visít a telefon, most már én fogom kinyírni a csajt…

 

Amúgy most lesz az első órám – ha megtalálom -, pedagógiai pszichológia. Hát kíváncsi leszek. Este meg spinningelni fogok menni, óóóóó jeeeee. Annyira belelkesültem a sportkínálatra, hogy egy héten 4 is van, amire el akarok menni: joga (nem a kundalini, mert az ütközik a salsával, salsa (ami lehet ütközik egy órámmal.. L), spinning és step aerobik. Csak úgy buzog bennem az energia!!! Nem úgy, mint a szomszédomban…J

Na jó most megyek, majd még hírt adok… pusszcsi!

 

8:59, 13.10.2009 

A bejegyzés trackback címe:

https://cukorhal.blog.hu/api/trackback/id/tr271447247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Klau 2009.10.13. 15:47:48

Ááá végre én vagyok az első:)
Szóval zajlik az élet! naggyon dícséretes!:)
Én meg beteg vagyok, de rem nem sokáig!
Örülök h van sok enerdzsi:) Kell is az!
Na jo legyél.Ja csütön jönnek lemérni az ablakokat, jo esetben okt végére ki lesznek cserélve.
Pussz

másikkata 2009.10.14. 12:03:36

írtam mailt, felvettelek skype-ra, kb mikor szoktál úgy netezni, hogy tudsz csetelni? pussz

lilucs 2009.10.14. 19:27:19

na, a herr kumpf irodája úúúúgy van, hogy. felmész jó magasra, asszem a másodikra, és akkor van egy nagy ajtó a lépcső mellett jobbra. azon át a folyosó végéig (jobb oldalt elmész kb 2-3 terem mellett) és a folyosó legvégén van a kumpf hadiszállás. hát az egy maki. bár se a bork se a dalmó nem csípte annyira, mint én...dehát nekem van valami thingem a 60körüli ősz halántékú pasik iránt. ha jó a humora akkor meg kopasz is lehet.

szépen sportoljál, nagyon jól hangzik a sok opció, amit leírtál...az aerobikot leszámítva. arra felsejlett bennem egy női hang, ahogy 20 izzadó színes tapadós ruhás lánynak azt kiabálja egy dohos tornateremben: ezezz lányokkk, éééég a zsíííírr...és tartod - tartod - tartod... :)

én voltam skizofrén klubban a mentálban utána pedig beálltam azon pszicho hallgatók klubjába, akik hanyatt-homlok menekülnének a szakma elöl. de talán majd változik ez is.

sok puszi!

eeegyesmenü 2009.10.14. 22:06:16

halihóóó!!! na tudod-e ki vagyok??:) nagyon inkognitó van, hehehe..:)
na, de a lényeg: kata drága, örülök, hogy jól érzed magad! a step aerobikot ajánlom, régebben nyomtam sokszor, nagyon jóó sport! én meg képzeld, elkezdtem modern táncolni, elég elvont, kissé akrobatikás-vetődös dolog, fáj is minden tagom az órák után.. de lesz ez még jobb is! most épp babysittelek a kis 8 hónaposnál, mindig ez a sok meló..:) pár napon belül lesz internetem már otthon is, ha minden igaz, úgyhogy akkor majd írok otthonról is végre! albérletem napról napra csinibb, hmm, nagyon flash kis hely lesz!:)
na mesélj majd még sokat!! és sok-sok mókát továbbra is!:) pusszantás

kispálné 2009.10.15. 21:15:29

Szia Kataaaaaa! Én is itt vagyok,remélem tetszik a nevem, mert a tiszteletedre kreáltam :)Mindent elolvasok szépen ,amit eddig írtál...és majd jól hozzászólok!:) A fészbukon láttam az igen jó cuccban lévő képeidet, meg a mákosguba... meg a szjúpermen... Nah jó neked ott!
Én jól vagyok, minden tuti...éppen Zalatnay megy a tv2n:)(ezt fontosnak tartottam:D).... puszillak!!! ehemöhőkehe
süti beállítások módosítása