mákos guba

 2009.10.09. 10:38

 Helló Mindenki!!!! (Azt hiszem mégis csak ennél a megszólításnál maradok.)

 

Két nagy meglepetésem volt az utóbbi két napban, amit muszáj megosztanom veletek. Az egyik: az érkezésem napján – kissé elkeseredetten – próbából a közös hűtőszekrénybe rakott túró rudim nem tűnt el!!!! Hát nagyon meglepődtem. Látszik, hogy nem egy magyar koliban lakom, ezek a külföldiek sokkal jobb fejek. Na jó, meg persze rájöttem utólag, hogy ők nem is tudják, hogy mi az a túró rudi, szóval miért is éreznének kísértést, hogy lenyúlják? De mindegy, ez a lényegen nem változtat. Egyébként tényleg nagyon érezni, hogy nem magyarok vesznek körül: a WC normálisan van hagyva, a zuhanyzót szellőztetik, és nincsenek árválkodó hajcsomók a lefolyóban. Az egyedüli zavaró tényező a szomszédom, akinek minden reggel (legalábbis eddig minden reggel) legalább – és most nem túlzok – egy órán keresztül bömböl iszonyatos oktávokon az ébresztője. Visít a cucc egy percet, majd abbahagyja 10 másodpercre, ekkor én reménykedni kezdek, majd újra kezdődik a visítás. Ha nem beszéltem volna tegnapelőtt a csajjal, azt hinném, hogy meghalt. Vagy legalábbis tök süket. De eddigi tapasztalataim szerint egyik se….

Na mindegy, a lényeg a második meglepetésen van: olyan frankó mákos gubát rittyentettem össze a másik Katával alig két órája, hogy magam sem hiszem el. De komolyan! Ahhoz képest, hogy mind a ketten tök analfabéták vagyunk a konyhában, ez a guba majdhogy nem meg is szólal. Isteni, legszívesebben nem is adnánk a többieknek. Pedig szikkadt kifli helyett friss zsömléből csináltuk, de éreztük, hogy gond egy szál se. A titka egyébként egy kis fahéj a mákba. Hmmm. (Ferkó, ha eljössz, rittyentek neked hamisítatlan jó kis német mákos gubát!:)) Szóval anya tök büszke lehetsz rám.:)

Egyébként ma elvileg mindeni főz vmi országára jellemzőt, mindezt összehordjuk 8-ra, jól bezabálunk, majd party ezerrel. Ez a tervezet, elvileg menni is fog.

Ja képzeljétek, október végén a legtöbb erasmusossal megyünk kirándulni egy hétvégét Weimar-ba meg Buchenwaldba. Annak ellenére, hogy utóbbi egy koncentrációs tábor, biztos jól fogunk szórakozni, már alig várom!

Na meséljetek, otthon mi van???

Katám, hány embert ütöttél már el? Megy a kézifékes indulás? És mi van a költözéssel?

Kajci!!!!!!!!!!!! Mi van a pasival? Áradozzál már egyet emilben, nem is értem miért kell ezt külön kérnem?!?!?!:)

Ádám, Szilvi, Leila, Johnny, partyztatok együtt még a hétvégén? Milyen volt? Szilvikém, aztán evezel amolyan Kajci-módra??:)

Borka, Dalma, várom a marburgi tippeket, miket nem szabad kihagynom. (Mozi???)

Drága Linám, ha olvasod, veled mi zujs? Áll még a „csodás” Bellagio Ristorááánte?? És te ott dolgozol még? Pestre költözés? (Apát puszilom! Ja és banyek erre nincs turópalacsinta…J)

Hugi… egyébként a múltkor nem melegszenya, hanem tatárbeefsteak volt a kaja!!!!:)) (Hazudtam.)

Anya, apa, az előbbit nem hagyhattam ki!:) Ja és a Magdi egy tündér, tényleg nem kell értem aggódnotok!

 

És nem utolsó sorban Ferkóm…. Boldog 3,5 évet!!!! Büszke vagyunk magunkra! (A többi malacság, azt majd ha végre itt leszel…J)

 

 

Ennyi voltam. Bis bald.       

 

Ui: Mostantól talán már előfordulok Skype-on!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://cukorhal.blog.hu/api/trackback/id/tr691438314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Flathead32 2009.10.09. 12:05:05

Kedves Katie:D

Nem, nem sikerült partyzni együtt mivel a koncert amire menni akartunk nekem és a szilvinek sem jött be annyira főleg az 1000 pézes beugró miatt...:'(

De ledumáltuk hogy a jövő héten majd jó összeülünk egy sörre...

Tényleg ittál már kint valami finom sörikét,esetleg berentzent?:D

Tudom hogy ez most egy rendkívül felszínes kérdés volt de jobb nem jutott eszembe és azt,hogy hogy érzed magad kérdés nélkül is leírtad.:D

Puszi Ádám

lilucs 2009.10.09. 14:56:10

szija kata! bár tőlem, mint ex-marburgitól nem kértél tanácsot (hüpp-hüpp) azért én még is adok... :) Szóval nagyon élvezem a cukorhalaskodásodat itt az éterben és nosztalgiázgatok a gép előtt... A menzán a halas ételek áááááálllati jók, de az egész menza...basszus bárcsak zabálhatnék ott egy jót, ehelyett nyomom a morzsába forgatott karfiolt két napja... Nade. Ott meg mindjárt Elisabethmarkt van, vurstli, virsli, waffel és egyebek. A Schwarz Weiss valóban nem egy Szenes, de ha Erazmákkal vagytok, akkor bármi jó lehet, én ezt a részét elcsesztem - az én Marburgom egy elvonulás volt, nagyjábol Mustafával és Dicksonnal a jobb és bal oldali szomszédaimmal voltam csak kapcsolatban :) És vedd meg a zoknit és kerüld el a H&M-et! És tegyél fel majd képeket, hogy a Schloss még mindig olyan szípsíges-e. Jaj, és hát a MARTIN KUMPF az én nagy szerelmem, ha ő tanít vagy összehoz vele a sors, adj neki egy forró ölelést a nevemben. púszi.

másikkata 2009.10.09. 15:52:36

délelőtt írtam mailt postafiókra. azóta túlvagyok az első interjún, a glamournapok viszont elkeserítő, tömeg van, és sor mindenhol, és mangóék teleaggatták a fél boltot kis cimkékkel, hogy 'ez a termék nem vehető meg akciósan'..:(
nem ütök én el senkit, tiszta schumacher vagyok már. költözés két hét múlva (óóó, de közel van...) este randizunk a szilvivel. ja, és a másikkata én vagyok, a kinti csak a harmadik, erre figyelj a postokban, mert megzvarodom, hogy miről is van szó:) meg amúgy is..:P boldog 3ésfelet nektek, pussz

cukorhal 2009.10.12. 11:10:01

@lilucs: Hello babám! Sorry, hogy kihagytalak, nem volt szndékossss... köszönöm a tippeket, a zoknit a héten beszerzem, a H&M már veszett fejsze nyele...
A MArtin Kumpfra már nagyon kiváncsi vagyok, de eddig nyaralt a szentem, majd a héten kilövöm magamnak... ez én eddigi szerelmem Herr Pilz a Volksbanknál...(nem tudom, h simán csak trendi-é, vagy h buzi-é, de tök vagesz az tuti...:))
Képek vannak faszbukon, kivánom minden vágyad igy teljesüljön!!!:) De tényleg!!!:) Pupu!
süti beállítások módosítása